Aj

Hann med mycket idag: plugg, sväng till Huddinge för att köpa en filofax, hem igen, äta lite, gräva ner näsan i böckerna samtidigt som Maria ringer och drar iväg mig till stan. Vi träffar Sofia och drar på en prova-på-lektion av modern dans. Går in på espresso house och dricker chai latte, köper med en burk hem (för det vars så otroligt gott!!). Sträcker både ryggen OCH låret på dansen (jag är ganska klupmpig av mig), haltar hem, tar en dusch. Efter allt detta elände sitter jag nu i mina mjukisar med en stor kopp chai latte i handen och tycker helt ärligt lite synd om mig själv.


Kommentarer
Postat av: Sascha

Vilken dans? Var forsiktig gumman och ta hand om dig!

2011-01-11 @ 10:07:08
URL: http://saschasdailydrama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0