Mattestress

Ni är säkert trötta på att höra om mitt tjat om plugget men det är bara att bita ihop för här kommer lite till ;) Kom precis hem med världens huvudvärk efter att ha försökt tackla komplexa tal i två timmar. Nästa vecka är det kursprov, hela TVÅ i matte E. Jag är nervös och oerhört rädd, inte för själva provet utan för vägen dit. När man väl sitter där med papper och penna, vet man att man inte kan göra något mer utan man har de kunskaperna man har, bara att sätta igång och göra sitt bästa. Allt handlar om den tid man har innan provet och nu är det bara en vecka kvar så stressen rullar på...

Nog om det! En sak jag är bra på är dessutom att stressa upp mig själv så det måste jag sluta med. Idag har jag tränat superhårt! Blev nästan en mil på cykeln och på lördag ska jag klara av hela milen! Nu måste jag vila, plugga och städa för imorgon kommer det gäster. Puh, fullspäckat!

 

Jag och min älskade miniräknare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0