You make me smile

Vilken dag. Var i kyrkan imorse och blev bombad med presenter av människor som jag trodde inte hade någon aning om min födelsedag. Roligt att folk kommer ihåg :) Gick och fikade med Sofia sen och fick en helt underbar parfym av henne som bland annat Daniel vart helt förälskad i och btw hälsar tack, Sofia ;) Vi drack en massa kaffe och åt bakelser tills vi höll på att spy :) Sen tog vi oss en promenad ner till Centralen och jag fixade min underbara klocka så nu sitter den helt perfekt på min lilla handled! Åkte till Daniel sen och vi åt på Donken. Ska vara nyttig från och med måndag (har en känsla av att det inte är första gången jag säger detta).

Imorgon är jag 18. Då väntar ännu mer presenter och ett helt nytt år som 18-åring. Can't wait!


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej Sofie.

först vill ja bara säga att ja läser din blogg väldigt ofta och den är väldigt fin :D



Ja vet att du har haft en kille sen ett tag tillbaka och såg för länge sen att ni träffades via internetet, saken är den att ja är i samma situation fast jag är mer på G med en kille över internet och jag tänkte fråga dig vad du och din kill gjorde på första Dejten? behöver lite tips lixom ^^



// Mickis

2010-09-27 @ 20:25:19
Postat av: Sofie

Hej Mickis!



Gud va kul att du läser min blogg, kul att du kommenterar och frågar! Ja vi träffades genom internet och det första vi gjorde var faktiskt att vi gick på Skansen. Låter lite roligt kanske men det var en riktigt bra dejt! Vi skrattade, hade alltid något att prata om och slapp den där pinsamma tystnaden. Nu när det är lite kallt kanske man inte ska till skansen men ett tips är att hitta på något nytt, en upplevelse! Gå till akvariet (precis bredvid Skansen) Junibacken eller kanske på en konsert. Saker som man inte brukar göra som man kan uppleva tillsammans. Det är mitt tips. :)



Hoppas du gillar det, hör av dig :) kram Sofie

2010-09-27 @ 21:24:29
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0