Höstfeber

Precis beställt hem dessa fina kappor! Satt och tittade med mamma, var svårt att välja bland alla de fina kappor som de har på nelly.com men till slut blev det de här två :) Den svarta var svindyr men både jag och mamma blev lite småkära i den så vi gick med på att köpa den, prova och om den är fin så behåller vi den. Förstår mig verkligen inte på människor som har skinnjackor på sig halva vintern. Inte bara för att det är kallt utan för att så fort hösten kommer har man en anledning till att köpa höstkläder, vilket är helt underbart. Varför hålla kvar i sommarkläderna när man kan ha något som både är finare och varmare.   




Riktigt fina höstskor, har precis köpt ett par stövlar men jag kan aldrig få nog. Det är nog bra att jag inte är stenrik, hade köpt hem alla fina skor i världen så hade det inte funnits något kvar åt alla andra.



Guccis höst                                             Armanis höst                                         H&Ms höst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0