Sliten

Har haft en riktigt lång och jobbig dag med tanke på att den började med att alla partier var i skolan och tjatade på oss i hopp om att vinna några röster. Jag satt och halvsov på Marias axel eftersom jag inte ens får rösta... Liten som skiten brukar Daniel säga.

Åkte och handlade med mamma och pappa efter skolan. Det blev en lång tur i en massa olika affärer och jag var helt utmattad när jag kom hem. Både jag och mamma ska lägga oss nu. När mamma gick in i rummet hörde jag henne skrika för att det var en enorm spindel på väggen. Vi stod och stirrade på den i panik under de första fem minuterna men till slut fick jag smälla till den med ett lexikon. Mamma var så stolt!

Daniel uttrycker sin kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0