skoldag

Hade en riktigt bra dag igår. Danile kom hem till mig och jag struntade i allt plugg och ägnade mig åt min pojke istället. Vi åt, tittade på tv, pratade, gick på promenad och stretchade en massa. Jag har blivit riktigt vig nu när jag har stretchat så mycket, var riktigt roligt att se Daniel plågas igår av att han inte kunde nudda tårna :)

Ska ha skolfoto i skolan strax som jag hade glömt bort totalt. Har inget fint på mig, knappt något smink och håret ser förjävligt ut. Imorgon är det dock spexfoto och vårat tema är kulturer så jag och Rozita ska klä ut oss till amerikanska fjortisar :)

Sitter och kämpar med att hålla ögonen öppna, vet inte varför jag är så trött. Ska nog gå och få i mig lite socker så jag piggnar till lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0