Shoeshopping!

Riktigt jobbig dag i skolan, hade biologiprov som gick riktigt bra tror jag, vi får väl se. Hade även två timmar matte i slutet av dagen. Hemskt, Maria och jag jobbade in rasten dessutom för det är så sjukt mycket vi måste hinna med. Maria hade två timmar engelska efter det också så hon slutade kl 5. Förstår inte hur hon orkar, mitt absolut egna geni :)

Träffade mamma i tumba för att handla skor!!! Inte bara för att jag bloggade om skor igår och blev sugen på ett nytt par utan för att mina stövlar har gått sönder och jag var bara tvungen att köpa nya. Efter gårdagens träningspass har jag träninsvärk i varje liten muskelt i hela kroppen. För att göra allt lite värre körde vi styrka på idrotten i skolan idag så nu kan jag knappt gå. Älskar träningvärk!

De här snyggingarna är mina nu! Riktigt varma, bekväma och extremt snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0