Paris!

Har precis köpt biljetter och bokat hotel i Paris. Tänkte bjuda på en riktigt fin julklapp till min älskade efter alla underbara och söta saker han har gjort för mig. Det var mamma som kom med idéen att åka på en week-end, ska bli helt underbat. Det är så vackert i Paris, speciellt runt jul och nyår. Som tur är har Daniel aldrig varit i Frankrike så det blir första gången för honom. Det roliga är att jag kommer redan vara i Frankrike en vecka innan. Jag åker ner med mamma och pappa för att hälsa på min syster, när Daniel sen kommer ner ska vi mötas i Paris och gå på en mysig kvällspromenad. Jag blir så glad bara jag tänker på det. Längtar verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0