Äntligen Fredag

Kom hem runt halv 6 och gick direkt ner till posten för att hämta ut kläderna som hade kommit från Ellos! De passade dock inte lika bra som de från Nelly: två av kavajerna var aldeles för stora så den ena ska skickas tillbaka och den andra ska beställas om i en mindre storlek :) Klänningen satt helt perfekt dock, kändes som att den var sydd just för mig.

Satte mig direkt framför datorn efter att ha provat alla kläder för mamma och hennes tjejkompis som är här på besök. Skrev två hela labrapporter och det kanske inte låter som mycket men de var ganska så krongliga så det tog ett bra tag. Frestande att höra mamma och hennes kompis sitta nere och ha en lite mys-kräftis för sig själva så jag sprang ner en sväng mellan kemilabbem och fysiklabben och åt lite kräftor.

Är äntligen klar med allt plugg för idag, har dock hela helgen framför mig med en massa kemi, biologi och fysik. Usch! Ska krypa ner i soffan nu med en skål popcorn och kolla på någon film. Det är ju trots allt fredag. Har även en liten hund som springer runt i huset och min dryga katt som vägrar leka. Det är så roligt att se på när hunden (som är ungefär lika stor som katten) springer runt den i varv och försöker fånga upp Stalins uppmärksamhet.

VOFF!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0