Liza


Som en stjärna i himlen du lyser ner på mig. Omringad av tusentals andra, men ändå lyckad du skina starkast. Som en av vattendropparna som fyller ett hav är du en del av mig, men ändå lyckas just du göra mig hel. Som den sista pusselbiten som sätter allt på plats och som stjärnan på julgranens topp, lyckas du göra mig till den jag är.

Om du är blomman är jag vattnet – jag finns till för att göra dig hel. Om du är havet är jag fiskarna – jag klarar mig inte utan dig. Om du är himlen är jag solen – jag finns inte utan dig.

Som två klippor stående bredvid varandra genom livet, är vi odelbara. Ty de ska alltid stå sida vid sida tills marken brister under dem.

Jag Älskar Dig / Din Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0