Trött tjej

Vilken mysig kväll det blev! Världens godaste middag hemma med mamma, Daniel och moster. Finns inget bättre än mammas sallader så kvällen slutade med att jag satt med hela salladsfatet istället för min egen talrik... Vart så mätt att jag inte ens orkade dricka te och det händer inte ofta. När Daniel åkte hem gick jag till Michaela för att möta upp alla andra som var bakis, bland annat Elin, Noffe, Emma, Jens och Manne. Vi hade det riktigt roligt med, godis, vin och film. Nu ska jag lägga mig och läsa en bok, dricka en massa vatten och vila ut mig så jag har krafter tills imorgon för då är det dags för nya äventyr!

Mums

Glada paret vid middagsbordet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0