Sol

Idag var det sol och jag och mamma gick på promenad. Vi var ute och gick i säkert en timme och bara pratade och pratade. Man blir så pigg av solen och alla fina höstfärger. Resten av dagen ägnade jag åt kemin och biologin. Kom precis till räknedelen när jag insåg att jag glömde min miniräknare hemma hos Daniel så just nu väntar jag på att pappa ska komma hit och skjutsa mig till Farsta och tillbaka.


Filmen igår var skit bra men somnade nästan i biosalongen. Inte för att filmen var tråkig utan för jag var helt utamttad. Somnade i soffan så fort vi kom hem efter en kopp te med Daniel. Han väckte mig runt 2 och hjälpte mig till sängen där jag sov till kl 11.


Snackade precis med syster i Paris. Kan inte beskriva hur mycket jag saknar henne. Drömde om att vi sågs inatt och vaknade helt tårögd. Nu är det inte länge kvar tills vi ses, saknar dig så mycket min prinsessa!

Lite bilder fårn veckan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0