Shopping

Hade studiedag idag, så tog verkligen vara på ledigheten! Åkte in till stan för att gå på akvariet med Daniel. Vi hade tänkt göra det på min födelsedag men de har bara öppet till halv fem så hann inte då men idag blev det av. Daniel tyckte det var jätte roligt att skrämma mig varje gång jag lutade mig fram för att kolla lite närmare på djuren. Jag hoppade till och skrek som en galning varje gång. Pinsamt, jag vet.

Vi åt lunch på Subway och shoppade lite i stan. Kände mig elak efter att ha dragit runt Daniel till tusen olika affärer, tvingat honom hålla min kaffe och säga vad han tyckte om varje sak jag satte på mig så efter ett par timmar åkte vi hem till Farsta. Hann plugga lite och sen åt vi supergod middag.

Nu sitter jag hemma i min morgonrock med en varm tekopp i handen och tittar på allting jag köpte idag. Mycket smycken, lite kläder.




Tröjan är inte lika hängig som på bilden men riktigt varm och skön till kalla hösten! Ringarna blev jag helt förälskad i när jag såg dem. Ett riktigt "must-have"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0