Pokerkväll!

Åkte till pojken så fort jag vaknade. Vi drog oss ner till VH efter lite plugg för att fira Daniels pappa som fyller år imorgon. Det vart en riktigt mysig kväll med god mat, poker och en massa gott att dricka. Jag var riktigt dålig på poker i början men efter ett par omgångar lyckades jag komma på andra plats! Daniel vart faktiskt lite stolt.

Åkte hem med mamma från stan. Lena kom över på kvällen för lite vin och tjejsnack. Nu har jag precis kollat klart på Harry Potter (den andra filmen) och funderar på att gå och lägga mig. Vet inte varför men jag är helt slut. Ska upp tidigt till kyrkan imorgon dessutom så måste orka stå upp och sjunga hela morgonen.

Godnatt alla söta!

min flygande katt


Kommentarer
Postat av: Sascha

Va vadå flygande? Här ska inget flygas, nu blir vi oroliga! puss

2010-10-24 @ 18:30:32
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0