noja

Min mamma har fått en riktig ljusnoja. Under de senaste två veckorna har hon kommit hem med en massa nya ljus, ljusstakar eller både och. Så nu är det ljus i hela huset, på borden, pianot, fönsterbrädorna och till och med i badrummet. Det är faktiskt riktigt mysigt, jag och mamma är veklingen ljus-människor har vi kommit fram till! Nu sitter jag här omringad av alla ljusen i vårt tomma hus. Mamma är på konsert så det är bara jag ikväll.

Själv har jag fått en Harry Potter-noja. Såg trailern för den senaste filmen och fick för mig att se alla från början. Jag har tidigare sett någon av filmerna men kom inte riktigt ihåg något. Snälla pojken laddade ner alla så nu har vi sett de tre första! Riktigt bra (till min stora förvåning).

Nej men nu är tevattnet klart! Ska tvätta av ansiktsmasken och kolla på tv. Puss




Kommentarer
Postat av: Sascha

Vad mysigt med ljus! Jag vill ocksa ha en massa levande ljus overallt men jag är livrädd att vi kommer att bränna ner hela lägenheten...

2010-10-25 @ 10:56:22
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso
Postat av: sofie

nejdå :) jättemysigt!

2010-10-25 @ 14:12:19
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0