Jag har lov!

Nu har jag lov och har redan en massa mysiga planer! Imorgon kommer moster Olga från Moskva och på kvällen är det fest! Jag och Daniel tänkte klä ut oss till Shrek och Fiona men kom inte ens in på Butterix för kön var typ 200 meter? Så vi ska vara oss själva eftersom vi redan ser ut som Shrek och Fiona. På söndag är det familjemiddag hemma hos oss (där två personer helt klart kommer vara bakis...). Nästa vecka ska jag göra något som jag inte riktigt kan avslöja än här på bloggen men kommer förmodligen göra det nästa vecka ;) Något jag ser riktigt fram emot och har planerat ett tag nu...

Snodde med mig en snygg tjocktröja från killen. Den var för liten för honom men satt helt perfekt på mig. Min nya myströja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0