Godnatt!

Tandläkaren gick super! Var inne hos henne i exakt fem minuter, hon tittade på mina tänder, vi pratade lite och hon sa att allt var perfekt så fick jag gå. Var även hemma hos Michaela en sväng nyss. Elin och Jens var där och vi åt en massa godis så nu känns det som att min mage kommer spricka. Somnade nästan framför tvn med kissen medan jag såg på Desperate Housewives, han är så söt som ligger och gräver med sina små klor för att gosa ner sig djupare i filten. Ska lägga mig nu för att slippa somna i skolan som idag, blir även kaffe istället för te på morgonen! Godnatt alla söta!


Kommentarer
Postat av: Sascha

älskar bilden! <3

2010-10-27 @ 10:01:35
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0