Godkväll

Idag lärde jag mig stå på händer! Mot en vägg med en tjock matta på väggen men jag tycker fortfarande det gills! Har haft "fobi" för det sen jag var liten och slog i ryggen när jag försökte stå på händer men nu börjar jag lära mig igen. Sofia i min klass som är gymnast har lärt mig så mycket idag! Både volta, stå på händer och försökt lära mig hur man sparkar över benen när man står i brygga. Så roligt! Jag kanske också borde bli gymnast?

Idag hade alla mina klasskamrater fysik B prov och jag slapp! Har som sagt tagit bort kursen och det känns riktigt skönt om jag ska vara ärlig. Imorgon är det en halloween tävling i skolan där alla treor ska klä ut sig. Vår klass fick temat skräckfilmer men jag har varken haft tid eller pengar för att fixa någon slags dräkt så de får helt enkelt klara sig utan mig.

Saknar din lägenhet

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0