Duktig tjej!

Slutade kl halv 12 idag men åkte hem från skolan klockan halv 6. Härligt att få plugget gjort men man känner sig helt utmattad. Satt och pratade ett bra targ med Rozita, det var länge sen vi hade lite girl-talk jag och hon, alltid en massa grabbar runt om vanligtvis. Gick hem under spöregnet, håret blev helt lockigt. När jag kom hem väntade mamma vid middagsbordet. Hon hade lagat god middag och tänt en massa ljus. Vi satt med våra vinglas och pratade ett bra tag jag och hon. Älskar min mamma, hon är underbar.

Nu åker morgonrocken på och jag kryper strax ner framför soffan med min trogna vän Stalin för lite me-time. Sånt som behövs när man pluggar som en galning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0