Party in my couch!

Medan alla beger sig ut till centralen för en galen kväll gräver jag mig djupare ner i soffan med allt fler tekoppar och filtar. Ikväll blir det film och popcorn istället för dans och sprit. Hade en riktigt härlig dag med Maria idag. Vi pratade i tre timmar i sträck och drack gott te.

Nu är det bara två dagar kvar på lovet och jag börjar känna stressen. Vill verkligen inte tillbaka till skolan... Men Maria har rätt, bara en månad kvar tills jullovet och sen är det bara en termin kvar :) Jippie!



En bild på "dagens outfit" (låter så töntigt) men såhär såg jag ut idag! Dock ser jag en aning drogad ut på bilden men det beror endast på att jag är trött, inget annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0