Mammas söndag

Dagen var tillägnad åt mamma. Jag är inte hemma så ofta nu för tiden, speciellt under lovet har jag försökt vara överallt förutom hemma så idag passade jag på att vara med mamsen. Vi fikade i stan och promenerade genom hela Stockholm kändes det som. Skrattade och kramades en massa och åt riktigt god mat! Min mamma är bäst på att laga mat. Vi drack (självklart) en massa te och gosade i soffan.

Imorgon är det skola och jag vill verkligen inte. Mamma räknade ut att det är exakt 30 skoldagar kvar tills jullovet, woho! Imorgon ska vi på middag i mormors äldreboende. Undrar om min absoluta favoritgamling kommer stöta på mig som vanligt...

 


Kommentarer
Postat av: Sascha

Du anar inte hur avundsjuk jag är (pa ett bra sätt!!) jag vill ocksa promenera med er, äta, skratta och dricka te. Saknar er sa mycket att det gor ont!!

2010-11-08 @ 11:28:21
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso
Postat av: sofie

vi saknar dig också älskling :( supermycket! längtar tills vi ses <3

2010-11-08 @ 13:33:23
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0