Godnatt

Kom precis ut ur duschen så sitter med världens enormaste handduksturban på huvudet. Hade nog en av de mysigaste dagarna på länge idag. Sov ut ordentligt, träffade min älskling och åt god mat, åkte till Maria och hade Sex and the city-maraton med en massa ljus, snacks och julmust. Vi hann dock bara med 10 avsnitt ikväll, tog oss ungefär tre timmar (om man räknar in allt snack emellanåt) men vi ger oss inte förens vi har sett alla avsnitten! Älskar dessutom Marias hus, hela atmosfären är så mysig med alla små tavlor på väggarna, allt pyssel överallt och alla söta blommor på fönsterbrädorna. Vill också ha ett sånt hus när jag blir stor.

Dessutom har jag en liten plan på gång. Det kan bli en flipp och då lär jag bli en av de lyckligaste tjejerna på jorden och får alla (nästan alla) mina drömmar uppfyllda. Det kan även bli en flopp och då förblir allting som det är nu, men jag har i alla fall prövat. Stay tooned för detaljer ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0