You never need a reason to be beautiful

Jag är en fin människa. En människa som alltid vill vara fin, oberoende av situationen. Vissa säger att jag är utseende fixerad men det är jag absolut inte, jag bryr mig om hur jag ser ut - ja, men det tycker jag alla borde göra. Min syster Sascha som har studerat mode i flera år har alltid varit fin i mina ögon. Det var hon som lärde mig att sminka mig, vilken hylla modetindningarna stod på och mycket mycket mer. Det är även hon som har fått mig att inse att man aldrig behöver ha en anledning till att vara vacker. Det handlar inte om andra som ser en, det handlar om sig själv. Självrespekt helt enkelt.
Jag var en av de tjejerna som alltid hade mjukis och håret i en toffs när jag gick i mellanstadiet. Men idag kan jag verkligen inte förstå mig på människor som går i mjukis till skolan. Visst, jag har mjukis ibland men då är jag antingen ute och springer eller så ligger jag hemma i soffan och tittar på film.
Självklart är det upp till var och en vad ni har på er, men det är så viktigt att känna sig fin. För det är just då man blir så vacker i alla andras ögon. Så ja, jag tänker dra på mig mina klackskor när jag går och handlar och ingen kan få mig att ändra mig.


Kommentarer
Postat av: Sascha

Du är finast gumman! vad kul att jag har inspirerat dig till att plocka fram det vackraste i dig själv. Det viktiga är att man alltid känner sig fin!

2010-05-25 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0