Te amo

Här tillbringade jag hela min morgon :) En av mina favoritplatser på hela jorden faktiskt, så många minnen redan efter så kort tid. Satt här och läste i över en timme medan min älskling sov. Sen gjorde jag något som behövdes göra för lääänge sen; jag slängde granen. Ja, ni läste rätt, julgranen! Jag och Daniel visste inte vad vi skulle göra med vår gran efter julen så vi ställde ut den på balkongen. Där stod den tills nu och idag rök den! Tror inte grannarna under vart så glada när det regnade barr hela morgonen.
Sen blev det frukost på balkongen. Vart så sjukt varmt där uppe, tror det var över 25 grader idag. Dagen fortsatte med promenad till ICA, pastagratäng och morotskaka :) mycket gott idag!
Imorgon blir det grill med familjen!

Balkongen :)


Granen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0