Stress

Skolan tar verkligen slut på en. Helt otroligt att så många generationer har gått igenom denna tortyr och att alla faktiskt överlevde. Vet inte hur många gånger jag har trott att jag skulle dö i skolan, mitt under lektionen, verkligen ramla ihop och dö. Men nej nej... Min engelska lärare berättade för oss att hon fick en sjukdom på grund av skolan. När hon pluggade i universitetet brände hon ut sin hjärna. Inte helt och hållet men än idag får hon inte överanstränga sig och säger åt oss att ta det lugnt med skolan. Men det går inte. Jag kan inte sitta och se på tv när jag vet att jag har två prov i veckan. Fast än jag har pluggat i flera timmar idag och kan allt. Allt. Jag hatar skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0