Slösa liite mer :)

Nu är studiebidraget borta. Helt helt borta. Kändes helt underbart att åka in till stan och slösa pengar efter att ha varit sjuk :) Behövdes verkligen! Köpte en massa nödvändiga saker som linnen osv, en söt väska och en heeelt underbar klänning som jag blev kär i direkt :( ledsen gubbe eftersom att det var den som svalde alla mina pengar. Jag har köpt 3 klänningar nyligen... Smart Sofie, smart!

Var i stan i över tre timmar, inte världens bästa väder men fick en massa motion när jag sprang fram och tillbaka mellan affärerna i panik för jag trodde att allt skulle stänga vilken sekund som helst. Hann fika med mamma och min fina syster Liza i stan och nu sitter jag hemma och väntar på att min Daniel ska komma hit :) Sascha och Davis ska laga middag ikväll till hela familjen, spännande!

Förstår mig inte på människor som inte gillar att shoppa. Finns nästan inget bättre.
Fint va? :)


Kommentarer
Postat av: Sascha

Jättefina grejer gumman! Du är värd allt det där!

2010-05-02 @ 11:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0