Day after day

Fick blommor av Daniel igår och blev så himla glad. Sen var vi på bio och såg Robin Hood. Den var inte lika bra som jag hade förväntat mig, men jag skulle inte kalla den dålig. Tråkig bara. Imorgon är det nationella så idag ska jag plugga röven av mig :) Liza fyller även 19 imorgon så då blir det kalas. Har fyra prov och tre inlämningar kvar om jag har räknat rätt. Jobbigt som fan men det enda som får mig att kämpa är att jag vet att snart ligger jag i Italen på stranden och då är allt redan avklarat. Dags att springa till bussen, hörs sen!

Tack för lånet gumman!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krasavitsa!

2010-05-19 @ 09:13:19
Postat av: Sascha

Varsågod :-)

2010-05-19 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0