Baby I'm back (:

Nuu är jag hemma igen efter en underbar resa! Har med mig en massa underbara minnen jag kommer minnas ett bra tag :) Men nu är bloggen igång igen och fler bilder från resan kommer självklart komma upp!

Känner mig helt isolerad från världen efter att varit utan dator i en vecka. Skönt samtidigt, så mycket skit. Imorgon åker mamma till London :) kommer sakna henne massor! Skönt med endast två skoldagar nästa vecka, inte mycket kvar alls till lovet :) Då blir det italien igen!

Ska lägga mig nu, har haft en lång men obeskrivligt underbar dag :) Tack du som gör mina dagar!
Puss




Kaffe kaffe kaffe...



Solig dag i Venedig med Annika och Karro



Karro, Casper, Natalie, jag och Annika i Rimini



Hela gänget :)



Mmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0