Vår kväll

Kom precis hem efter min underbara dejt med Daniel. Vi började med att mötas i stan och gå runt i några affärer. Vi letade present till min mamma eftersom hon fyller år om en vecka. Vi hittade inte ett skit och till slut blev vi griniga och bestämde oss för att äta nåt. Vi gick till Djingis khan i hopp om att det inte var helt fullbokat och vi fick faktiskt ett bord direkt! Där satt vi ett bra tag och åt draksoppa och en massa god mat. Vi blev supermätta och mådde illa. Sen bestämde vi oss för att gå till stan för att kolla på skyltfönstren i NK. Jag köpte en stor kaffe och vi gick genom stan och kollade på belysning. Vilken underbar kväll!

Imorgon bitti ska jag till kyrkan sen ska jag till stan med mamma och köpa present med henne. Hon gick med på att peka ut något (tråkigt, jag vet men det är otroligt svårt att köpa present till min mamma) sen ska vi väl äta och åka hem. Nu ska jag ner och fixa naglarna, tvätta av mig sminket och titta på TV. Godnatt på er!

 


Kommentarer
Postat av: Sascha

DRAK-soppa? Later som nagot som Harry Potter skulle äta.

Intressant.

2010-12-06 @ 14:51:04
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso
Postat av: Sascha

DRAK-soppa? Later som nagot Harry Potter skulle äta.

Intressant.

2010-12-06 @ 14:53:15
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0