Måndag

Godmorgon!

Jag är som sagt sjuk så stannar hemma från skolan idag. Fick sova ut ordentligt men det är svårt att sova när man vaknar av att man hostar :( Jag har fortfarande feber och hostan blir bara värre. Mamma tror att jag kan ha  lunginflammation så vi kanske får åka in till sjukan och höra med dem. Medan jag väntar på mamma vandrar jag runt här hemma i mina mjukiskläder och dricker te. Har även tvingat mig själv till att plugga lite, helt sjukt att jag orkar. Men nu ska jag gå och sysselsätta mig med något nyttigt. Måla naglarna kanske?

 


Kommentarer
Postat av: Sascha

Gumman nu blir jag orolig, se till att bli frisk!!

2010-12-13 @ 14:48:00
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0