Snösaga

Gud vilket mysigt väder! Ser verkligen ut som om man är i en snösaga, glömmer alltid hur fint det är på vintern efter sommaren. Förstår dessutom inte varför alla blir så deppiga, det är ju hur mysigt som helst! Fryser ni? Klä på er mer, jag har tre par strumpor och strumpbyxor under jeansen varje dag ;) Är det mörkt? Skaffa en massa mysig belysning! Dagarna blir vad man gör dem till.

Hade en skön dag i skolan och har pluggat hela kvällen. Har börjat på min matte E förlängning och det känns super! Den nya läraren är mycket bättre och jag lärde mig mer på en och en halv timme med honom än på en hel termin med den förra... Skönt att äntligen få den undervisning man förtjänar.

Nu ska jag börja med middagen för mamma kommer sent ikväll så tänker överraska henne med god mat. Tänkte göra en pastasallad med en massa tonfisk i och fixa någon god dressing.










Super mysigt! :)

Kommentarer
Postat av: Sascha

Vackra bilder.

2010-12-06 @ 14:52:21
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0