Nobelfest

Idag är det fredag men det känns inte som det. Har en massa plugg som vanligt och imorgon bitti ska jag upp tidigt för att fixa allt inför vår glöggkväll. Ikväll medan alla ska ut och supa skallen av sig ska jag och mamma laga middag och ha en egen Nobelfest! Vi ska äta framför tvn och prata om drottningens klänning, dricka vin och gå på toa hur ofta vi vill (om ni inte visste så får inte gästerna gå på toa under hela kvällen förens alla har ätit upp). I år ska dock inte pappa vara med på tv och servera för han är bortrest så vi slipper alla telefonsamtal från nära som ringer och berättar om att de såg honom. Dessutom ska jag vinna medicinpriset och mamma fredspriset.




Kommentarer
Postat av: Sascha

Far jag vinna litteraturpriset?

2010-12-10 @ 16:49:19
URL: http://www.cosmopolitan.se/blog/favoloso
Postat av: sofie

Självklart! :)

2010-12-11 @ 13:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0