Lill Lördag my ass

Satt på bussen hem från skolan idag när jag höde två tjejer prata om hur de skulle ta det lugnt ikväll för det är ju trots allt lill lördag. Gud vad jag önskar att jag kunde säga detsamma!

Jag började dagen med att försova mig. Syster väckte mig tio minuter innan min buss gick så jag slängde på mig det första jag såg och sprang till bussen, ofixad med morgonfrilla. Hann med bussen och kom inte försent vilket är bra. Hade även två timmar matte idag med en vikarie som tror att vi är robotar som räknar tio tal i  sekunden.

När jag kom hem fortsatte dagen:

Plugga in Italienska glosor   √
Skriva klart idrottsplaneringen och maila in till läraren   √
Läsa Biologi läxan   √
Läsa Kemi läxan   √
Träna   √

Nu när allt är klart kan jag äntligen pusta ut. Ikväll blir det promenad med Maria. Mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0