Sen kväll sen morgon

Det är otroligt hur man underskattar tiden man har för sig själv. Man vill alltid hitta på något, vara omringad av människor och ensamma kvällar är lika med mardrömmar. Jag är själv en sån människa som helst har roligt hela natten än att tillbringa kvällen i sängen med en bok. Dock har jag alltid sagt att det viktigaste förhållandet i en människas liv är förhållandet man har med sig själv, vilket också kräver en massa tid. Under de senaste åren har jag lyckats bygga upp ett starkt förhållande mig mig själv och känner mig starkare än någonsin. Igår var en sådan kväll där jag njöt av att vara ensam. Efter att ha firat min pappa drog alla hemåt, gäster, pojkvän, släkt och både mamma och syster gick och la sig. Som tur var har jag min underbara kisse som alltid är lika mys sugen som mig så vi sjönk ner i soffan med en kopp äppel- och kanel te. Thank God för sex and the city!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0