Ny design!

Har suttit hur länge som helst och fixat om min blogg nu. Är helt sämst på det där med koder men det blev helt okej till slut, bättre än innan iaf! Den känns lite mer personlig nu, färgglad, precis som mig. Min dag blev inte alls som jag planerade, Mickan valde att sova istället för att umgås med mig och jag kom för sent till sången eftersom att jag blandade ihop tiden... Hade en mysig kväll med Mickan när hon väl vaknade. Känns så skönt att ha någon så nära mig (vi bor 5 min ifrån varandra) som jag verkligen kan prata med. Min personliga dagbok.

Bild på katterna när de var små. För alla som inte vet så blev den svarta överkörd och dog för inte så länge sen :( Ska krypa ner bredvid kissen nu och läsa min bok. Älskar att mysa med honom. Världens mysigaste katt! Godnatt alla.


Kommentarer
Postat av: Sascha

Älskling! Nya bloggen är så fin! Och vi är så glada för att du tar hand om Joey så bra! Du jag tänkte fråga hur i all världen man bär sig åt för att få så fin skrivstil på rubrikerna (min nya blogg ligger på blogspot.com så det kanske inte är samma sak. Men iallfall.)? Puss puss S

2010-08-04 @ 12:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0