Mysig helg

Igår var det mini-kräftis med tjejerna (och Jocke). Vart ingen riktig kräftskiva eftersom vi varken hade kräftor, vodka eller "tjo-faderittan-lej"-visor, men mysigt var det. Mycket prat, skratt, choklad och gott vin.

Imorse åt jag frukost med mamma i stan på Lindquist. Det blev en tårtbit var och en massa kaffe, den perfekta frukosten. Hann även träffa Daniel i en timme och kompensera alla kramar som han borde ha fått under den tiden vi inte sågs. Sen bar det av till Hågelby på min allra första allsång. Maria och hennes familj var så söta som tog med mig och jag satt och sjöng som ett fån fast än jag varken kunde texten eller melodin. Riktigt roligt var det i alla fall.

Nu ska jag ta min lilla misse i korgen och gosa ner mig i sängen. Klockan är inte ens nio men jag känner mig helt utmattad. Jag har en lång dag framför mig imorgon. Godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0