Me myself and I

Alla behöver dagar då man ägnar tid åt sig själv. Eftersom alla mina planer för idag förstördes bestämde jag mig för att ta nytta på de sista dagarna av sommarlovet och verkligen slappa. Än så länge har det gått bra, med hårinpackning, ansiktsmask och manekyr skönk jag ner framför tvn för att njuta av Paris Hiltons program My BFF. Alltid lika roligt att se på hur korkade människor det finns ute i världen.

Idag är det bara jag och mamma hemma för Liza är bortrest. Så tyst här hemma men mysigt samtidigt. Vi började dagen med en kopp kaffe ute i solen. Det spelar ingen roll hur varmt det är ute, för oss är kaffe alltid lika gott! En sak som jag har ärft från min mamma är att jag inte blir pigg av kaffe. Kan ta en kopp på kvällen och somnar helt perfekt efteråt.

Eftersom att min dag handlar om mig själv idag tänkte jag berätta 5 saker om mig som de flesta inte vet:

1. Jag har aldrig färgat håret
2. Jag är livrädd för både paddor och bin
3. Det roligaste jag vet är när folk säger fel. Kan skratta oavbrutet i timmar
4. Jag hade 41 graders feber när jag var ett spädbarn vilket är livsfarligt
5. Jag har aldrig haft vattkoppor


Kommentarer
Postat av: Sascha

Annat som kan vara kul att veta om Sofie:



6. Hon är en mästare på att hitta på saker. Helt otrolig fantasi (alternativt lätt mytomani).

7. Hon är GALET stark. I'm talking öppna flaskor, lyfta grejer, ecc ecc. Man blir nästan rädd.

8. Hon kan äta mer pasta än en 90-kilos boxare, ändå har hon en kropp som Gisele.

9. En gång tog hon världens mest enorma piercing i örat och hade den i flera månader utan att mamma märkte något.

10. Hon kan typ ALLA matteformler som finns. I huvudet. Incredible, I know.



...det är kul att vara storasyster!

2010-08-14 @ 18:56:54
Postat av: Sofie

Haha, du är underbar älskling! love love love you!

2010-08-14 @ 20:04:42
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0