Madicken

Idag åkte jag tillbaka i tiden. Kom hem efter en underbar dag i Taxinge med familjen och efter en väldigt god lunch skönk jag och Daniel ner i soffan och slog på Tvn när jag såg att det var Madicken. Det kändes genast som att jag var sju år igen, så fort jag hörde melodin. Jag log genom hela filmen och mimade med replikerna jag kunde utantill. Känns så skönt att man kan känna sig så liten efter så många år. Nästan som att tiden står still när man ser sådant, då förstår man att nånting förblir oförändrat. Att Madicken fortfarande har lika långt och blont hår och Lisabeth fortfarande säger "pisspotta" i garderoben. Skönt att känna sig liten ibland, det behövs.

Jag och Farfar


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej läser din blogg ganska ofta och undrar bara hur träffades du och din kille? :) ni verkar så glada tillsammans :):)

Btw fina bilder du tar ^^

2010-08-08 @ 08:53:26
Postat av: Sofie

Hej hej! Va roligt att du gillar min blogg! Vi träffades genom internet, tro det eller ej, och har varit kära sen första gången vi sågs :)

Tack så jätte mycket!! Kram

2010-08-08 @ 15:51:34
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0