Bränd.

Igår hände något hemskt. Jag lyckades bränna upp hela ansiktet med en kräm. Låter kul va? Vet inte om det var en allergisk reaktion eller om det beror på att krämen var så stark men ont gjorde det! Hela ansiktet var rött som en tomat och jag överdriver inte en smula. Jag satt med is i ansiktet halva natten för det var det enda som hjälpte. Just my luck.

Idag mår ansiktet bättre men har torkat ut helt. Jag vågade visa mig ute trots detta och hade en helt underbar dag! Mys morgon med Daniel först sen gick jag ner till centrum för att träffa Linnea. Det var ett tag sen vi sågs så det var verkligen härligt att få träffa henne. Hon bjöd mig på fika sen gick vi hem och såg på film. "I taket lyser stjärnorna" tung med otroligt bra film. Mycket prat och mycket skratt.

Nu sitter jag här med min enorma te-kopp och tittar på när kissen tvättar sig. Min lilla glädjeboll.

                                                                   Fina fina Linnea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0