Back on track

Härlig dag idag. Gick inte till skolan utan firade en rysk högtid med alla andra ryssar som sket i jobb och plugg. Förstår inte det här med att börja skolan mitt i veckan så jag antar att jag strejkar lite. Ska pallra mig dit imorgon bitti dock och träffa alla mina underbara klasskamrater... Host host.

Sitter med en återfuktande mask i ansiktet, lyckades ju bränna upp det så nu är det helt tort. Hoppas det hjälper så jag slipper se ut som en gammal tant i skolan imorgon. Av någon konstig anledning ser jag fram emot att börja plugga igen. Jag är taggad, vill kämpa och lyckas. Nästan som jag kände första året i gymnasiet, då det gick som bäst. Har verkligen vilat ut under sommaren så nu har jag alla krafter i världen känns det som :)

Ska krypa ner tidigt ikväll och fokusera på min skönhetssömn. Imorgon ska jag träffa Maria på bussen. Underbart, hon är min solstråle.

Du och jag igen (:
  


Kommentarer
Postat av: Maria

puss på dig sofie <33

2010-08-19 @ 22:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0