You make me better

Nu är äntligen dagen slut.
Känns som att jag har blivit en grottmänniska eftersom att jag inte har gått ut på en dag och suttit hemma i mjukis och gjort absolut ingenting. Te och jamande katter har varit dagens tema men dagens hjödpunkt var helt klart när min familj kom hem och hade köpt med sig laxkorv. Jag vet, fråga inte.

Imorgon ska jag dock till stan, något som verkligen behövs! Måste köpa en massa inför italien resan på söndag, ska även träffa Daniel imorgon så det blir helt klart en bra dag :) Sascha och Davis ska laga middag till hela familjen på kvällen dessutom!

Ska dricka upp mitt te och lägga mig och drömma en massa söta drömmar medan alla super skalalrna av sig där ute :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0