sweet dreams

Ännu en sån dag som man bara vill rama in i en guldram och spika fast i taket över sängen



Har träningsvärk i varenda muskel under midjan och det känns underbart! Kan varken sitta eller gå men jag älskar verkligen träningvärk, gör mig stolt över att jag har tränat så hårt. Till och med Marias pappa tyckte jag var bra och då är man riktigt jävla bäst ;) haha

Har bestämt mig för att strejka mot vädret och ha på mig min nya sommarklänning imorgon. Hoppas alla där uppe tycker synd om mig då och sätter på lite sol för min skull :)

Nu är det dags att falla ner på mirakelkudden (som btw fortfarande funkar lika bra) och drömma mig bort bland molnen :)
sweet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0