beautiful nightmare

  

Nu är jag hemma i stugan igen. Hann faktiskt med otroligt mycket idag! Älskar känslan när man lägger sig och vet att man har uppnåt sina mål under dagen. Pappa kom hem igår så han kom förbi ikväll, det var roligt att se honom. Känns som att det var hundra år sedan. Fick ett jätte fint mobilsmycke av honom dessutom!

Ska sjunka ner i min mirakelkudde strax och somna in. Sov så djupt inatt att jag inte förstod vart jag var när jag vaknade. Imorgon ska bli en bra dag, jag känner det på mig. Och grattis till min älskade Tanja som fyller 20 idag!



Ibland är man verkligen tacksam över de människor man har omkring sig. Iblant är man tacksam i onödan när det visar sig att människorna bara är tomma rutor. Jag tål inte ytliga människor och då menar jag inte människor som går efter utsidan utan de som bara bryr sig ytligt. Människor som man kan prata med men det visar sig att allt man säger flyger in i ena örat och ut ur andra. Jag kan hantera sådana människor, jag är tillräckligt stark för att gå där ifrån men vissa är inte det. Just de får ta smällar de inte förtjänar. Tänk nästa gång, på någon annan än dig för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0