I miss u

Kvällen har varit väldigt seg. Har legat framför tvn, läst bok, druckit en massa te och helt enkelt försökt krya på mig! Sascha och David kom över senare och vi snackade en massa. Jag hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon så jag slipper ligga hemma hela helgen... Just därför har jag bestämt att jag ska bli frisk imorgon! Det funkar bara man vill eller hur är det man säger? :p

Tog lite bilder på kissarna idag, hade inget att göra, som sagt, så lite amatörbilder :) Mest bilder på Audrey eftersom att hon bara älskar min kamera och blir så sjukt bra på bild! Kan detta bero på att hon är en tjej...?



Sleeping Beauty



Jag bara älskar deras tassar...



Audrey sover...



Strike a pose?



Gosigt



Zzz Zzz...



De är så fina! <3


Kommentarer
Postat av: nattiz ♥

sv: Tack Sofie :D

kram

2010-04-17 @ 09:57:07
URL: http://nattiwz.blogg.se/
Postat av: Sascha

Sofie!! Detta var de vackraste bilder på Joey och Audrey!! Kan vi få en kopia? Så fina! Vad duktig du är min ängel. Puss krya på dig.

2010-04-17 @ 16:39:17
Postat av: Svar: Sascha

Klart ni kan! puss

2010-04-17 @ 20:26:43
Postat av: milena

så snygga bilder på såååå söta katter! hoppas att ni trivs tillsammans allihoppa där hemma!

2010-04-21 @ 00:34:38
URL: http://zavage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0