smile and shine


Gammal bild...



Skolan gick bra idag, fick otroligt mycket gjort. Träffade mamma i centrum på vägen hem för att handla. Det kommer utbytesstudenter till vår skola imorgon och jag och Daniel (från min klass) ska få fyra stycken att "ta hand om"... Vi var även tvungna att köpa fika åt dem så hoppas de gillar citronmuffins!

Satte mig och började plugga kemi så fort jag kom hem. 53 uppgifter av 70 hann jag göra och det var inga enkla uppgifter utan jobbiga med en massa a b c d e frågor på nästan varje uppgift. Blä!

Jag kände mig hängig hela dagen och hade otroligt ont i huvudet. Skyllde på att jag inte hade ätit någonting på hela dagen men insåg att jag hade feber. Ingen låg feber heller utan jobbig feber som stiger så nu sitter jag här och svettas. De jobbigaste är att jag inte kan säga nåt till mamma för hon kommer tvinga mig stanna hemma imorgon och det går inte, sista dagen innan provet... Så på med leendet helt enkelt och håll tummarna att ingen av mina kära familjemedlemmar läser min blogg ikväll.

Tog mig en enorm kopp blåbärste med bär och citron i.
Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0