Reaching for the sky

Igår blev en lång dag!



Åkte som sagt in till stan med Sascha och kollade runt lite :) Fick ett par otroligt fina solglasögon av henne! Tusen tack kära syster. Själv köpte hon en jätte fin klänning som vi fick leta efter genom halva stan ;) Sen var det muffins med glass som stog på schemat, blev en cheesecake muffins med vaniljglass! Pappa hämtade upp oss i Tumba med hans sportbil som han har lånat av sin kompis.
Senare mot kvällen tog jag, Sahscha och David oss en promenad mer vovven ner för att hyra en film. Blev Armageddon som var riktigt bra faktiskt!

Tog lite kort också :) fin va?


Kommentarer
Postat av: Sascha

Men du, halva stan nu överdriver du faktiskt lite här va. Och jag frågade faktiskt om det var okej!!! OK, sorry, i framtiden ska jag försöka vara mindre jobbig (eller så ska jag köpa solglasögon till dig efteråt som förlåt-för-att-vi-fick-springa-runt-halva-stan-present). Men muffinsen var grymt goda!

2010-04-28 @ 11:52:58
Postat av: sofie

haha det var inget negativt :D det var ju skit roligt att springa runt halva stan och lite träning blev det nästan också ;)

2010-04-28 @ 14:52:19
URL: http://makeaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0