love comes again


Nu har mitt hjärta åkt hem och då blir det tomt. Vi köpte godis och det var gottttt!! Fast än jag är 17 (snart 18) lyckas mamma fortfarande gömma godiset från mig så att jag inte hittar det. Pinsamt... Är helt slut efter att ha pluggat kemi med mina sista krafter så ska krypa ner strax och läsa min bok. Eftersom att jag läste ut min förra (Breaking Dawn - jag vet att jag är en nörd men jag var tvungen) så håller jag på att läsa klart en bok som jag började på förra sommaren men skolan tog över och den fick ligga kvar i hyllan halvläst. En rysk bok om monster, typ. Grawr.



There's still a little bit of your taste in my mouth
There's still a little bit of you laced with my doubt
It's still a little harder to say what's going on

There's still a little bit of your ghost, your weakness
There's still a little bit of your face, I haven't kissed
You step a little closer each day
So close that I can't see what's going on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0