Längtan efter att få komma bort

Snart snart snart...



Nu är det bara 18 dagar kvar tills jag drar till Italien. Ska bli så sjukt underbart att komma bort från allt och (nästan) alla ett tag. Eftersom att det är en skolresa med min språkvalsgrupp kommer skolan dock förfölja mig hela vägen till Venedig där jag ska skriva mitt engelska nationella... Men tror inte det förstör resan med tanke på alla roliga människor som åker med, förhoppningsvis det underbara vädret, friheten och allt roligt vi kommer hitta på!

Ska även till Italien igen på sommarlovet med min favorit :)

Eftersom att min syster Lizas 18-års present förra (en resa till England) aldrig blev av bestämde jag och mamma oss idag att vi åker alla tre på sommaren. Det ska bli helt underbart, lite girltime :)

Längtar!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi SKA ha så jävla roligt i Italien =D

2010-04-15 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0