Just love



Kunde inte somna igår kväll så låg kvar i sängen ett bra tag. Läste ut min bok, varvade alla spel på mobilen och lyckades till och med planera hela min dag i varenda mista detalj. När jag väl somnade drömde jag en massa äckliga saker som vanligt. Jag drömmer varje natt och den senaste tiden har det bara varit en massa obehagliga drömmar. Vet inte varför.

Vaknade av att katterna krafsade på dörren så gick upp och släppte in dem. De gillar mitt rum, speciellt när jag är där så de kan störa min sömn. De lyckades ännu en gång och jag gick upp för att borsta tänderna och insåg att jag var helt ensam henne. Konstigt. Vart är alla?

Tog fram min enorma tekopp som jag har fått av mami och kokade upp blåbärste. Snackade med syrran nyss som sa att snart är det dags att spela in. Äntligen äntligen äntligen. Min låt. Jag som sjunger. David spelar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0