I ♥ shopping

Tidig morgon i kyrkan, sen åkte jag in till stan för att handla lite (igen)! Köpte present till min underbara Tanja som fyller år den 20de! Dessa shorts följde även med mig hem och ett par lösögonfransar som jag inte har någon alls aning om hur man sätter fast. Försökte men jag såg bara läskig ut så får helt enkelt nöja mig med mina naturligt långa ögonfransar ;)

Hittade två helt underbara klänningar inne på bikbok när jag handlade shortsen men då var plånboken redan tom... Men hjärtat övertalade mig att lägga undan dem så jag får dem imorgon som present efter skolan :D He sure knows how to make his girl happy!

På tal om det så kommer han till mig ikväll och ska sova här! Ska bli så otroligt mysigt, känns som det var hundra år sen vi sågs fast än det var förra veckan. Saknaden är stor! Men nu är det lite kvar, ska hoppa in i duschen och göra mig fin!

Ha det bra (:



Oh yes! Slösa mera!


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Åh, jag älskar de där shortsen!

Köpte ett par i somras och älskar dom fortfarande ^_^

2010-04-18 @ 15:33:31
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Sascha

Dina egna ögonfransar är ju typ en kilometer. One day you're going to blink those things and knock a building down. Jag såg knappt nån skillnad när du hade lösisarna. men coola var de.

2010-04-18 @ 16:26:01
Postat av: Svar: Sascha

Haha ja älskling du har sagt så sen jag var liten :) gillar mina naturliga mer jag med! puss

2010-04-19 @ 16:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0